Anna Rynemark

Batavia bulldog

Hej, inget internet darfor inga uppdateringar. Lanar deras dator nu. Har varit i skolan idag och valt klasser, kommer inte ihag alla men tror det blir bra. Jag kommer vara en senior. Skolan ar stoor! Har precis varit och kopt skolklader med JoAnne, maste ha for idrotten. Go Batavia Bulldogs!
Mitt rum ar gigantiskt! underbart, tre fonster som man kan sitta i! Ett jattemysigt litet badrum, jag trivs! Oh, var och handlade mat med my hostmom idag, hur mycket frukt och gronsaker som helst, nice! Och nastan allt ekologiskt! Nu ska vi snart ata grillad lax till midddag!
Borjar bli nervos for skolan i morgon! Konstigt, jag var inte nervos for att traffa familjen! Borjar cross country i morgon ocksa, mycket nytt pa en gang! Jag ar helt slut, antar att det ar allt nytt.  
0 kommentarer ♥

» Smile love, life's beautiful!


Ditt namn ♥

Mail ♥ (visas ej)

Blogg // Hemsida ♥

Spara uppgifter ?

Skriv något sött här ♥