Anna Rynemark

HEJDÅ-FIKA

IGÅR HADE JAG ALLTSÅ MITT HEJDÅ-FIKA, TREVLIGT TREVLIGT! KUNDE INTE GREPPA ATT VISSA VAR DET SISTA GÅNGEN JAG FÅR TRÅFFA PÅ 10 MÅNADER! SJUKT! MEN JAG KAN FORTFARANDE INTE GREPPA DET, ÄVEN OM JAG BÖRJAR KOMMA TILL INSIKT. JAG FATTAR INTE DETTA, VARFÖR JAG GÖR DET?! JAG TYCKER ATT DET SKA BLI JÄTTEKUL, MEN IBLAND UNDRAR MAN JU VAD MAN GETT SIG IN PÅ HAHA.
3 kommentarer ♥
» Eja

Det kommer gå så bra så. Första steget att säga adjö till alla för en längre tid kommer självklart vara svårt, men när det är avklarat kommer du säkerligen vara så upptagen med annat att du inte hinner ägna så mycket tid åt att tänka på oss [don't blame you]. Och när året gått, blir det såklart ett avsked till när du ska säga hejdå till din nya familj och vänner, men efter det är du hemma igen, och då väntar vi på dej <3



Svar: Ne, vad ska vi göra utan våra kära mor. Utan Anna Anka är inte familjen komplett. Tror jag talar för de flesta när jag säger att du kommer vara VÄLDIGT saknad. Som Pål sa, du är liksom klassen klister <3

2010-08-16 ♥ 22:59:23 // http://lillskitrus.blogg.se/
» Alexandra

Haha, jag känner igen mig SÅ MKT!

2010-08-20 ♥ 11:54:27 // http://allieinusa.se
» Alexandra

Och det var SUPERMYSIGT hejdå fika vännen! Synd att jag behövde gå så tidigt, men vi sågs ju sen iaf! HA DET BÄST NU!! :D

2010-08-20 ♥ 11:55:13 // http://allieinusa.se

» Smile love, life's beautiful!


Ditt namn ♥

Mail ♥ (visas ej)

Blogg // Hemsida ♥

Spara uppgifter ?

Skriv något sött här ♥