Anna Rynemark

HERE WE GO!

OKEJ, NU HAR JAG GÅTT ÖVER FRÅN MIN GAMLA BLOGG DIN DENNA VACKRA SKAPELSE. OM NÅGON SKULLE FÅ FÖR SIG ATT BESÖKA MIN GAMLA BLOGG OCH KIKA I ARKIVEN DÄR SÅ FINNS DET EN LÄNK HÖGST UPP, UNDER "ANNA". JAG  ÄR SUPERTACKSAM FÖR BLOGGDESIGNEN EJA! :D
EN SAK TILL, 19 DAGAR TILL USA!! TOTALY CRAZY!
1 kommentarer ♥
» Eja

WIIE! Ska bli så jätte rolig att få läsa om alla dina äventyr i den stora världen på andra sidan Atlanten :D



Btw, du kan ju ta bort det där test inlägget jag gjorde. Det var bara för att se så allt fungerade :) Och om det är något du vill att jag ska ändra på/ta bort/ lägga till så är det bara att hojta :)



Klämde in en liten nedräkning i sidmenyn, så man vet hur långtid det är kvar till USA resan :D

Puss

2010-08-01 ♥ 15:48:49 // http://lillskitrus.blogg.se/

» Smile love, life's beautiful!


Ditt namn ♥

Mail ♥ (visas ej)

Blogg // Hemsida ♥

Spara uppgifter ?

Skriv något sött här ♥