Anna Rynemark

SATTES PÅ PROV

IDAG SATTES MINA ENGELSKA KUNSKAPER PÅ PROV NÄR JAG PRATADE MED EN KVINNA PÅ VERIZON OCH ÖVER TELEFON FÖRSÖKTE FIXA MIN MOBIL. VILKET VI EFTER EN TIMME LYCKADES MED. HERRE GUD, LÅNG TID TOG DET, MEN NU VERKAR ALLT FUNKA!

ANNARS SÅ MÅR JAG LITE BÄTTRE IDAG, VILKET KÄNNS VÄLDIGT BRA. VAR UTE PÅ EN KORT LITEN PROMENAD OCH FICK LITE FRISK VINTERLUFT, VÄLBEHÖVLIGT!
1 kommentarer ♥
» alexandra

hahaha! :D Guuud, JAG VET!! Jag har gjort det där också, alltså det tar typ ÅÅÅÅÅR att komma fram!! helt sjukt, bara för att de iaf för mig är först massa data röster i flera 100 år, så att lyckas få en mänsklig röst är super! och sen ska man göra sig förstådd också.... hahaha! Glad att du got it to work! ;D Glad att du mår bättre! :) Jag e småsjuk nu jag haha, hade nog feber i lrödags, men var full gång ändå! nu äre mest snörvel :) MISSS UUUU! Love u, STOOOR KRAM TILL IN FAVORIT ANNA! <3 <3 <3

2010-12-21 ♥ 03:17:17 // http://allieinusa.se

» Smile love, life's beautiful!


Ditt namn ♥

Mail ♥ (visas ej)

Blogg // Hemsida ♥

Spara uppgifter ?

Skriv något sött här ♥