Anna Rynemark

GIRLS CROSS COUNTRY BANQUET



VILKEN VACKER BILD JAG HITTADE PÅ DATORN ALEX! ;) <3

SÅ BANQUETEN IGÅR VAR TREVLIG, VAR ETT BILDSPEL MED EN PROJEKTOR, BILDER FRÅN SÄSONGEN. SÅ KLART VAR DET TVÅ CLOSE UP PICS ON ME! MEN DET VAR KUL ATT TRÄFFA ALLA IGEN. DET VAR MAT, OCH SEDAN AWARDS OCH GREJER. VAR LITE SPECIELLT FÖR OSS SENIORS, VI FICK GÅ UPP PÅ SCENEN TVÅ GÅNGER, GE EN BLOMMA TILL SIN MAMMA, MEN MIN MAMMA DÅ? JAG FICK GE DEN TILL MIN VÄRDMAMMA ISTÄLLET. JAG FICK ETT AWESOME ARMBAND AV LAGET, ALLA SENIORS FICK. SEDAN MASSA BREV/HÄLSNINGAR FRÅN DE YNGRE I LAGET. TREVLIG VÄRRE!
1 kommentarer ♥
» alexandra

HAHAH! :D Guuuuud så vacker bild anna! hahah, pusss på dig stumpan!Kul med paket, jag vill också ha!! haha, <3 du får berätta vad du fick, text me when u open it girl! :D

2010-11-17 ♥ 03:54:14 // http://allieinusa.se

» Smile love, life's beautiful!


Ditt namn ♥

Mail ♥ (visas ej)

Blogg // Hemsida ♥

Spara uppgifter ?

Skriv något sött här ♥