Anna Rynemark

Chicago baby

Sylva rynemark om BAKAR:
imponerad - hur blev kakan?

Svar: Den blev inte jättebra om jag ska vara ärlig. Eller den var god, men den smakade inte som vanligt.

Så, igår hade jag ledigt. Hade min första riktiga hemlängtan, vilket sög. Kollade på film och försökte underhålla mig. Sedan var det birthday party at Sonas, fun! Jag och Paulina sov över. Idag tog Sonas pappa med oss och käkade frukost, och frågade om vi hade lust att go down town tonight, and spend the night at a hotel, so that's the plan. We're taking the train, checking in at the hotel, I'm not sure which hotel it is, he wanted a big suite for all of us, and then we are going to the hunted house on Navy Pier.
0 kommentarer ♥

» Smile love, life's beautiful!


Ditt namn ♥

Mail ♥ (visas ej)

Blogg // Hemsida ♥

Spara uppgifter ?

Skriv något sött här ♥