Anna Rynemark

TORSDAG


JAG SNODDE DENNA BILD FRÅN DIG PÅL, HOPPAS ATT DU KAN FÖRLÅTA MIG!
JAG SAKNAR ER DÄRHEMMA, DET GÖR JAG VERKLIGEN. EN SAK SOM JAG TYCKER ÄR LITE EXTRA JOBBIGT ÄR NÄR VI ÄR PÅ CROSS COUNTRY MEET OCH DE ANDRA TJEJERNAS FÖRÄLDRAR KOMMER OCH KRAMAR OM DEM, DÅ BLIR JAG LIKSOM PÅMIND ATT JAG ÄR LÅÅÅÅNGT BORTA FRÅN MIN FAMILJ. MEN DETTA BETYDER INTE ATT JAG HAR HEMLÄNGTAN, DET ÄR INTE SÅ ATT JAG VILL ÅKA HEM. JAG ÖNSKAR BARA ATT ALLA NÄRA OCH KÄRA KUNDE VARA HÄR MED MIG!
1 kommentarer ♥
» Eja

Vi saknar dej också Anna lilla. Skulle vara väldigt roligt att komma och hälsa på för att se hur du har det oh så ;)



Googlade din nyinköpta mobil btw. Vilken snygging!

2010-10-02 ♥ 21:57:58 // http://lillskitrus.blogg.se/

» Smile love, life's beautiful!


Ditt namn ♥

Mail ♥ (visas ej)

Blogg // Hemsida ♥

Spara uppgifter ?

Skriv något sött här ♥