Anna Rynemark

HERRE JESUS

JAG HAR LIKSOM INTE RIKTIGT HAJAT DET HÄR ÄN, BLOGG.SE ALLTSÅ. JAG HADE TYDLIGEN FÅT MASSOR AV TREVLIGA, PEPPANDE OCH UNDERBARA KOMMENTARER, MEN HAR INTE SÄTT DET FÖR ÄN NU! HETER DET ÄN SÅ, FÖR ÄN? JAG BLEV JÄTTEGLAD AV ATT LÄSA ERA FINA KOMMENTARER, SÅ JAG HAR ALLTSÅ INTE DISSAT ER. MEN EN FRÅGA TILL DIG EJA, HUR SVARAR MAN? HAHA :P
1 kommentarer ♥
» Eja

Haha, du är för söt Anna. Skulle nog ha gett dej en genomgång av din blogg innan du åkte ;)



Hur du svarar på kommentarer:

Om personen i fråga har skrivit in sitt namn och sin bloggadress i samband med kommentaren, så klickar du bara på namnet till respektive kommentar, och kommer in på personens blogg/hemsida. Där skriver du sedan ditt svar som en ny kommentar på exempelvis senaste inlägget.

Om personen inte skrivit in sin bloggadress blir det lite svårare. Förhoppningsvis har han/hon skrivit sin mailadress som du kan skicka svaret till. I värsta fall får du göra ett nytt inlägg och säga vems kommentar det är du svarar på ;)



Hoppas du förstod min lilla förklaring.



2010-09-12 ♥ 20:06:56 // http://lillskitrus.blogg.se/

» Smile love, life's beautiful!


Ditt namn ♥

Mail ♥ (visas ej)

Blogg // Hemsida ♥

Spara uppgifter ?

Skriv något sött här ♥