Anna Rynemark

DÖDA MIG!

SKOLAN BÖRJAR I MORGON, FY SATAN! JAG ÄR SÅÅÅÅÅ OPEPP. JAG VILL INTE VILL INTE VILL INTE. GÅ UPP TIDIGT, SITTA OCH FRYSA IHJÄL I SKOLAN, FÖR ATT SEDAN KOMMA HEM OCH GÖRA LÄXOR. VILKEN DRÖM! LÄXOR HAR JAG ATT GÖRA IDAG OCKSÅ, VILKET ÄR ALLDELESS FÖR KOMPLICERAT FÖR MIN SVENSKA HJÄRNA. SKA IVÄG TILL BIBLIOTEKET FÖR ATT FÖRSÖKA HITTA INFORMATION FÖR MIN ESSAY. EN ESSAY SOM JAG INTE RIKTIGT FÖRSTÅR ÖVER HUVUD TAGET.
JAG HADE SVÅRT ATT SOVA I NATT FÖR ATT JAG HAR ÅNGEST ÖVER ATT SKOLAN BÖRJAR I MORGON. SÅ ILLA ÄR DET.
1 kommentarer ♥
» alexandra

Awww! ANNA DÅ <3 Försöker skicka lite pappande meningar, även om jag känner precis Likadant, så det är lite svårt! För ja, att ha lov nu är ju det bästa, man kan bara gör allt det roliga. Men skolan, USCH! Haha, men ja, jag tror att du pluggar lite mer än mig också, remember att du bara måste få godkänt i allt vännen, och ha kul! :) LOVE YOUUUU <3

2011-01-03 ♥ 01:18:22 // http://allieinusa.se

» Smile love, life's beautiful!


Ditt namn ♥

Mail ♥ (visas ej)

Blogg // Hemsida ♥

Spara uppgifter ?

Skriv något sött här ♥